Termeni si conditii pieseboschbuderus.ro
Termeni si conditii pieseboschbuderus.ro
Acest articol prezinta :
- Informații despre site
- Acceptarea condițiilor
- Drepturile de autor
- Încheierea contractului
- Prețul și disponibilitatea produselor
- Plata echipamentelor și serviciilor achiziționate de la Reparatii Centrale S.R.L.
- Livrarea produselor
- Dreptul de retragere
- Garanții
- Politica privind utilizarea cookies
- Politica de confidențialitate
- Forța majoră
- Soluționarea litigiilor
- Date de contact
1. Informații despre site
Magazinul online www.pieseboschbuderus.ro (denumit in continuare „site-ul”) este proprietatea Reparatii Centrale S.R.L. cu sediul în Str. Rezervelor nr. 19, ap. 1, Chiajna, jud. Ilfov, având codul unic de înregistrare RO 29079003 È™i este înregistrata la Registrul ComerÈ›ului cu J23/3156/2013.
Reparatii Centrale S.R.L este înscrisă în registrul de evidenta a prelucrărilor de date cu caracter personal sub nr. 34542
2. Acceptarea condițiilor
Utilizarea site-ului, logarea cât È™i accesul la serviciile oferite reprezintă o acceptare din partea ta a termenilor È™i condiÈ›iilor de confidenÈ›ialitate detaliate mai jos, cu toate consecinÈ›ele care decurg din acceptarea acestora.
Utilizatorul va avea acces permanent la Termenii si CondiÈ›iile pentru utilizarea site-ului pentru a le putea consulta în orice moment.
În situaÈ›ia în care nu eÈ™ti de acord cu aceste condiÈ›ii, îÈ›i solicităm să nu utilizezi site-ul nostru.
Ne rezervăm dreptul de a actualiza È™i/sau revizui Termenii È™i CondiÈ›iile în orice moment fără o notificare prealabila, tocmai de aceea, îÈ›i solicitam să urmăreÈ™ti în mod periodic eventualele modificări.
Prin acceptarea Termenilor È™i condiÈ›iilor din prezenta pagina îÈ›i exprimi acordul pentru a primi comunicări sau oferte în scop comercial din partea Reparatii Centrale S.R.L. Datele personale oferite vor fi procesate conform politicii de prelucrare a datelor personale ale Reparatii Centrale S.R.L.. Te poÈ›i dezabona oricând de la primirea acestor mailuri accesând linkul de dezabonare din partea inferioara a mailurilor primite sau marcând mailul ca È™i spam sau trimiÈ›ând un mail către comenzi@reparatiicentrale.ro cu subiectul dezabonare.
3. Drepturile de autor
ConÈ›inutul site-ului (imagini, texte, grafica, simboluri, elemente de grafica web, scripturi, etc), a fost alcătuit in colaborare cu reprezentanÈ›ii mărcilor care se găsesc pe site, È™i este proprietatea Reparatii Centrale S.R.L. si a furnizorilor săi. Folosirea fără acordul scris al Reparatii Centrale S.R.L. a elementelor enumerate mai sus se pedepseÈ™te conform legilor in vigoare. Nerespectarea acestor condiÈ›ii se pedepseÈ™te conform legii in vigoare. Orice încălcare a drepturilor de autor poate fi sesizata pe adresa de mail comenzi@reparatiicentrale.ro
Reparatii Centrale S.R.L. nu acordă dreptul de a descărca sau de a modifica parÈ›ial sau integral, de a copia, de a vinde sau revinde, de a exploata site-ul in orice alta forma, cu scopuri comerciale sau opuse intereselor societății, fără acordul scris in prealabil al acesteia. Societatea nu îÈ™i asumă responsabilitatea pentru eventuale greÈ™eli de preÈ›, descrierile produselor prezentate în magazinul virtual, acestea fiind identice cu cele puse la dispoziÈ›ia societății de către reprezentanÈ›ii fiecărei mărci. TotuÈ™i, s-au depus eforturi pentru a minimaliza greÈ™elile care pot apărea din editarea electronica sau manuala a informaÈ›iilor prezentate.
Fotografiile produselor prezentate pe site-ul nostru au caracter informativ È™i pot conÈ›ine accesorii neincluse în pachetele standard. Unele specificaÈ›ii sau preÈ›ul pot fi modificate de către producător fără preaviz sau pot conÈ›ine erori de operare.
Orice tentativa de acces neautorizat a site-ului È™i orice încercare de frauda va fi raportata autorităților competente.
Reparatii Centrale S.R.L. nu este È™i nu poate fi responsabilă pentru prejudiciile create de erorile, neacurateÈ›ea sau neactualizarea informaÈ›iilor prezente pe site sau/si daca serviciile oferite prin acest site sunt accesibile, neîntrerupte È™i fără erori.
4. Încheierea contractului
Odată cu înregistrarea unei comenzi pe site, clientul este de acord cu modalitatea de comunicare utilizata de Reparatii Centrale S.R.L.
Încheierea contractului are loc numai in momentul emiterii facturii fiscale È™i nu la lansarea comenzii sau emiterii confirmării automate de primire a acestei comenzi. Emiterea automata a confirmării de primire a comenzii NU echivalează cu încheierea contractului între vânzător È™i cumpărător.
Produsele È™i serviciile sunt comercializate în forma oferită de producător È™i în limita stocului disponibil. Reparatii Centrale S.R.L. nu poate garanta disponibilitatea în stocuri a tuturor produselor afiÈ™ate. Din acest motiv, Reparatii Centrale S.R.L. îÈ™i asumă dreptul de a nu onora o anumită comandă în cazul în care respectivul produs dispare din oferta curentă. Clientul va primi înapoi banii încasaÈ›i de Reparatii Centrale S.R.L. pentru respectiva comandă în cazul în care plata a fost făcută în avans.
Plata efectuata in avans prin ordin de plata sau prin Libra Pay / TBI nu garantează rezervarea produselor comandate. Adăugarea produselor în coÈ™ul de cumpărături al magazinului online nu înseamnă si rezervarea produsului. Plasarea unei comenzi online nu garantează rezervarea produsului / produselor comandate.
In cazul trimiterii unei comenzi online veÈ›i primi pe email un rezumat al comenzii efectuate ceea ce nu înseamnă si confirmarea comenzii. Reparatii Centrale S.R.L. confirma comenzile înainte de onorarea lor prin contactarea clientului. Reparatii Centrale S.R.L. îÈ™i rezerva dreptul de întârzia sau anula livrarea produselor daca aceasta nu poate fi onorata din motive independente de Reparatii Centrale S.R.L.. Reparatii Centrale S.R.L. nu îÈ™i asuma responsabilitatea si nu poate fi făcută vinovată pentru pagubele apărute prin folosirea in orice fel a produselor achiziÈ›ionate prin intermediul acestui site.
Reparatii Centrale S.R.L. îÈ™i stabileÈ™te singura regulamentele promoÈ›iilor si ale concursurilor pe care le organizează. Aceste regulamente sunt aduse la cunoÈ™tinÈ›a eventualilor participanÈ›i numai prin intermediul www.piesecentrale.ro
De promoÈ›ii beneficiază doar acele comenzi care respecta întocmai regulile afiÈ™ate pe site. De asemenea, promoÈ›iile se aplica doar comenzilor care sunt înregistrate de către societate in perioada de timp în care promoÈ›ia este valida È™i numai în limita stocului disponibil.
Reparatii Centrale S.R.L. livrează produsele în toată È›ara.
Plata produselor se poate efectua în avans sau la livrare. Reparatii Centrale S.R.L. îÈ™i rezerva dreptul ca în anumite situaÈ›ii să solicite plata în avans.
Dovada plății trebuie transmisă către Reparatii Centrale S.R.L. prin e-mail la adresa comenzi@reparatiicentrale.ro Livrarea se va efectua numai după confirmarea intrării banilor în contul societății. Produsele solicitate trebuie achitate integral, în caz contrar, nu se va efectua livrarea. PreÈ›ul final plătit de client este format din preÈ›ul produsului È™i eventualele cheltuieli de expediÈ›ie È™i/sau încasare. Pe factură se va tipări preÈ›ul de achiziÈ›ie stabilit împreună cu consultatul de vânzări in momentul confirmării comenzii. Reparatii Centrale S.R.L. nu percepe nici o taxa suplimentară clientului la cumpărarea produsului.
5. Prețul și disponibilitatea produselor
PreÈ›urile produselor de pe acest site sunt cu titlu informativ È™i pot suferi modificări neanunÈ›ate. Produsele sunt disponibile în limita stocului.
6. Plata echipamentelor si serviciilor achiziționate de la Reparatii Centrale S.R.L.
Pentru plata produselor achiziționate de la piesecentrale.ro, ai la dispoziție următoarele opțiuni:
- A. Plata cash la livrarea comenzii: puteÈ›i plăti produsele comandate cu numerar în momentul recepÈ›ionării echipamentelor ) sau plata cu numerar la sediul nostru.
Plata prin virament bancar, transfer bancar: in cazul plaÈ›ii in avans prin virament bancar, termenul de livrare se măsoară din momentul confirmării efectuării plătii în contul Reparatii Centrale S.R.L.
Pentru plata prin Virament bancar va rugam să folosiți următoarele date :
SC REPARATII CENTRALE SRL
CIF: RO29079003
Reg. Com.: J23/3108/2013
Cont: RO77BTRLRONCRT0298029801
Banca: Banca Transilvania
- B. Plata cu card bancar: se poate efectua la sediul nostru din Str. Rezervelor nr. 19, ap. 1, Chiajna, jud. Ilfov sau pentru clienÈ›ii noÈ™tri din Bucuresti si Ilfov avem si varianta de POS Mobil. In acest caz trebuie sa solicitaÈ›i reprezentantului nostru de vânzări trimiterea POS-ului mobil prin delegatul firmei
- C. Plata online cu card prin serviciul securizat Librapay.
7. Livrarea produselor
Livrarea produselor comandate se face prin personal propriu sau prin curier specializat in transport.
Produsele livrate de Reparatii Centrale S.R.L. sunt însoÈ›ite de certificatul de garanÈ›ie, factura fiscala ( se va expedia pe email – pentru factura in format fizic clientul va trebui sa solicite acest aspect ), bon fiscal (in cazul plății efectuate in numerar la livrare si este încasată de personal propriu) sau chitanÈ›a transportatorului (daca plata este făcută in numerar la livrare prin curier)
Livrarea se va face astfel:
• pentru livrarea produselor comandate pe raza municipiului Bucuresti va rugam sa urmăriÈ›i facilitățile menÈ›ionate in prezentarea fiecărui produs;
• pentru livrarea produselor comandate în afara municipiului Bucuresti, oriunde în È›ară, in funcÈ›ie de valoarea comenzii, de modalitatea de livrare si de modalitatea de plata aleasa, la valoarea produselor comandate se va adăuga si valoarea calculata a transportului. Pentru a afla costul transportului trimite-È›i un email la adresa comenzi@reparatiicentrale.ro specificând produsele si oraÈ™ul in care doriÈ›i livrarea sau contactaÈ›i departamentul nostru de vânzări. Pentru livrări în afara municipiului BucureÈ™ti urmăriÈ›i în pagina produsului facilitățile menÈ›ionate.
In cazul comenzilor online costul de transport afișat in coșul de cumpărături este strict pentru zona zero a curierului. Livrările in afara zonei zero a curierului vor genera un cost suplimentar de transport ce va fi comunicat telefonic in momentul confirmării comenzii.
Taxa ramburs: - doar în cazul în care plăteÈ™ti numerar la livrare iar transportul este asigurat prin serviciile unei firme de curierat rapid (taxa perceputa de firma de curierat). Pentru localitățile care nu se afla în reÈ›eaua de distribuÈ›ie a curierilor se calculează un cost suplimentar pe km, în funcÈ›ie de distanÈ›a până la cel mai apropiat oraÈ™ din listă. Pentru a afla costul taxei ramburs, trimite-ne un mail la comenzi@reparatiicentrale.ro sau contactează telefonic departamentul de vânzări.
Modalitățile de livrare sunt următoarele:
Livrarea comenzii pentru articolele aflate pe stoc, se face într-un interval de 24-48 ore în funcÈ›ie de opÈ›iunea dvs.
Pentru produsele pe care firma nu le are pe stoc si le comanda la producători, livrarea se confirmă telefonic clientului.
Pentru informații suplimentare privind livrarea comenzilor puteți suna la numerele de telefon: 0755.147.230
Livrările la domiciliu sunt efectuate cu flota proprie, sau prin firme de curierat, gratuit sau contra cost, în funcÈ›ie de valoarea comenzii È™i distanÈ›a de livrare, zona de acoperire a clientului sau promoÈ›iile de transport afiÈ™ate.(Pentru alte localități cereÈ›i detalii despre costurile de livrare).
Produsele livrate vă sunt înmânate in ambalajul original al producătorului È™i sunt însoÈ›ite de FACTURA (se va expedia pe email – pentru factura in format fizic clientul va trebui sa solicite acest aspect) È™i CERTIFICAT DE GARANTIE.
Transferul proprietății asupra bunurilor livrate se face numai in momentul achitării integrale a valorii bunurilor.
In cazul expediÈ›iilor primite prin societățile de curierat, prin semnarea fără obiecÈ›iuni a AWB-ului de primire, înseamnă că beneficiarul a inspectat È™i verificat coletul primit È™i este de acord cu acceptarea produsului si preluarea răspunderii cu privire la starea produsului comandat.In cazul coletelor care prezinta ambalaj deteriorat (urme de soc, ruptura, crăpături, contact cu lichide) sau suspiciunea unei neconformități se recomandă È™i se insistă asupra verificării produsului/produselor, cât È™i a accesoriilor în prezenÈ›a agentului de curierat, cât È™i a întocmirii unui proces – verbal de constatare în care sa fie consemnate orice neconformități sau să se refuze recepÈ›ia coletului sau produsului/produselor.
Recepția coletelor sau produselor care prezinta urme de neconformități fără respectarea indicațiilor Reparatii Centrale S.R.L. se realizează prin asumarea răspunderii de către client.
Reclamațiile ulterioare cu privire la deteriorarea produsului comandat nu se mai accepta.
8. Dreptul de retragere
- Informații cu privire la dreptul de retragere in cazul persoanelor fizice (care au calitatea de consumator)
*Consumator - orice persoană fizică sau grup de persoane fizice constituite în asociaÈ›ii, care, în cadrul contractelor care intră sub incidenÈ›a prezentei legi, acÅ£ionează în scopuri din afara activităţii sale comerciale, industriale sau de producÈ›ie, artizanale ori liberale.
Returnarea produselor se poate face prin orice firma de curierat preferată de client completând, în prealabil, formularul de retragere/retur. Coletele nu se pot expedia prin Posta Romana. Cheltuielile de returnare sunt suportate de consumator. Returnarea produselor se poate face in termen de maxim 14 zile de la data livrării produselor. Se recomandă returnarea produselor cu opÈ›iunea verificare colet.
Returnarea produselor se va face în ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele intacte, documentele care le-au însoÈ›it (inclusiv certificatul de garanÈ›ie) si cu o copie a Facturii de achiziÈ›ie. În cazul exercitării dreptului de retragere, vă vom rambursa orice sumă pe care am primit-o de la dumneavoastră. Returnarea unui produs fără ambalajul acestuia sau fără accesorii ale ambalajului (spre exemplu suporÈ›i de siguranță, elemente de protecÈ›ie din carton sau polistiren etc.) sau ale produsului va duce la diminuarea valorii produselor, conform celor menÈ›ionate mai jos.
In cazul in care au fost achiziționate mai multe produse de același fel si se solicita returul pentru toate este necesar ca doar unul dintre produse să fie desigilat. Returul celorlalte produse se acceptă doar dacă sunt sigilate.
Nu se acceptă pentru returnare produsele care prezintă modificări fizice, lovituri, ciobiri, zgârieturi, pete, È™ocuri, etc., fără ca acestea sa fie aduse la conformitate, conform procedurii de mai jos.
Rambursarea contravalorii produsului se va face in termen de maxim 14 zile de la data la care suntem informaÈ›i cu privire la decizia dumneavoastră privind retragerea din contract, dar nu înainte de data recepÈ›ionării bunurilor.
In situaÈ›ia returnării/deblocării sumelor achitate online (la cererea clientului sau din cauza incapacității de a livra produsele), va rugam sa luaÈ›i legătura cu banca emitenta a cardului deoarece în funcÈ›ie de protocolul pe care dumneavoastră l-aÈ›i semnat si încheiat cu banca, deÈ™i un reprezentant Reparatii Centrale S.R.L. solicită returnarea sumei, banca poate debloca valoarea într-un termen de pana la 30 zile.
- Diminuarea valorii bunurilor returnate (conform art. 14 alin. 3 din O.U.G. nr. 34/2014)
Întrucât în cazul vânzărilor la distanță consumatorul nu are posibilitatea de a vedea bunurile înainte de încheierea contractului, acesta are dreptul de a se retrage. Din acelaÈ™i motiv, consumatorului i se permite să testeze È™i să verifice bunurile pe care le-a cumpărat în măsura în care este necesar pentru a stabili natura, caracteristicile È™i modul de funcÈ›ionare a bunurilor.
Pentru a stabili natura, caracteristicile È™i modul de funcÈ›ionare a bunurilor, consumatorul trebuie să le mânuiască È™i să le inspecteze în acelaÈ™i mod în care i s-ar permite să o facă într-un magazin fizic real. De exemplu: consumatorul trebuie doar să probeze un articol de îmbrăcăminte, nu să îl poarte la diverse ocazii. Produsele electronice È™i electrocasnice se probează numai prin pornirea È™i oprirea acestora, NU prin folosirea acestora în scopul în care au fost produse. Prin urmare, în timpul perioadei de retragere, consumatorul trebuie să mânuiască È™i să inspecteze bunurile cu grija necesară.
Consumatorul este responsabil pentru diminuarea valorii bunurilor care rezultă din manipulări altele decât cele necesare pentru determinarea naturii, calităților È™i funcÈ›ionării bunurilor.
Acțiuni acceptate pentru determinarea naturii, calității și funcționării bunurilor sunt:
- dezambalarea fără distrugerea sau deteriorarea ambalajelor originale, urmând instrucÈ›iunile pentru despachetare (acolo unde producătorul indică modul de manipulare), fără deteriorarea ambalajului, produsului sau accesoriilor;
- inspectarea vizuală, tactilă È™i olfactivă (atunci când nu se încalcă prevederile de mai jos) a produselor;
- în cazul produselor care nu necesită montarea de accesorii consumabile sau racordarea la alte utilități decât energia electrică se permite alimentarea numai cu energie electrică È™i pornirea/oprirea acestora;
- în cazul produselor care necesită montarea de accesorii consumabile (de ex.: filtre, cartuÈ™e refill, cartuÈ™e de imprimantă, toner etc.) sau racordarea la alte utilități decât energia electrică (de ex.: apă, gaz metan, aer comprimat etc.) se permite alimentarea numai cu energie electrică È™i pornirea/oprirea acestora È™i nu se permite montarea accesoriilor consumabile.
Daca un consumator îÈ™i exercită dreptul de retragere după ce a utilizat bunurile într-o măsură care depășeÈ™te limita necesară stabilirii naturii, caracteristicilor È™i modului de funcÈ›ionare a bunurilor, consumatorul răspunde pentru eventuala diminuare a valorii bunurilor.
Acţiuni neacceptate care duc la diminuarea valorii produsului returnat sau pierderea dreptului de retragere:
- folosirea aparatelor electronice sau electrocasnice în orice alt mod decât testarea prin pornirea/oprirea aparatului;
- ruperea sigiliilor și a etichetelor;
- ruperea sau deteriorarea ambalajelor originale (ambalajele originale fac parte integrantă din produs);
- zgârierea, murdărirea, pătarea, impregnarea produselor cu substanÈ›e externe;
- desigilarea accesoriilor consumabile (de ex. cartușe de cerneală, toner etc.)
- desigilarea sau instalarea licențelor software;
- desigilarea produselor alimentare, cosmetice, de îngrijire personală, de curățenie, produselor pentru copii È™i nou-născuÈ›i sau de lenjerie intimă.
Accesoriile (manuale de utilizare, CD-uri, cabluri etc.) aflate în cutia produsului precum È™i ambalajul original al acestuia fac parte integrantă din produs. Ca urmare atunci când returnaÈ›i un produs aveÈ›i obligaÈ›ia de a-l returna cu ambalajul original nedeteriorat, protejat (fără etichete lipite pe acesta, fără tăieturi, rupturi etc.) È™i împreună cu toate accesoriile acestuia.
În cazul retragerii din contract, consumatorul este responsabil doar în ceea ce priveÈ™te diminuarea valorii bunurilor care rezultă din manipularea bunurilor, altele decât cele necesare pentru determinarea naturii, caracteristicilor È™i funcÈ›ionării bunurilor. În cazul în care bunul returnat prezintă ambalaj original deteriorat sau incomplet, urme de uzură, zgârieturi, lovituri, È™ocuri electrice, accesorii lipsă, certificate de garanÈ›ie lipsă, consumatorul este responsabil în ceea ce priveÈ™te diminuarea valorii bunurilor. Înainte de a returna produsul vă rugăm să protejaÈ›i ambalajul original cu folie pentru ambalat din plastic stretch sau cu o cutie din carton. Nu tăiaÈ›i ambalajul original È™i nu lipiÈ›i etichete sau scotch pe acesta.
Valoarea produselor folosite, cu urme de uzură (pete, zgârieturi, îndoituri, fisuri, lovituri etc.) se acceptă retur numai după aducerea lor la conformitate, implicând costurile de igienizare, cosmetizare, reparare, înlocuire a eventualelor piese deteriorate È™i aducere la o formă comercială în vederea vânzării ca produs RecondiÈ›ionat / Refurbished. Valoarea finală se stabileÈ™te în funcÈ›ie de valoarea pieselor ce trebuie înlocuite È™i a manoperei de recondiÈ›ionare sau ca diferenÈ›a dintre valoarea iniÈ›ială a produsului nou È™i valoarea de revânzare a produsului folosit.
Valoarea produselor cu ambalajul original deteriorat (carton șifonat și/sau rupt și/sau tăiat și/sau găurit și/sau ud și/sau cu urme de etichete, bandă adezivă, pix, marker etc.) se diminuează cu valoarea aducerii la conformitate.
Valoarea produselor cu ambalajul original lipsă sau incomplet (de exemplu: suporți de siguranță, elemente de protecție din carton sau polistiren etc.) se diminuează conform valorii aducerii la conformitate.
Orice modificare a stării produselor sau deteriorarea ambalajului original a acestora ce face imposibila vânzarea produsului ca nou, duce automat la aplicarea proceduri de returnare supusa taxelor de readucere a produselor la starea în care au fost livrate.
Diminuarea se aplica intre 10%-99% din valoarea inițială a produsului. Taxa de diminuare va fi comunicată către client la recepționarea produselor.
Consumatorul nu îÅŸi poate exercita dreptul de retragere pentru furnizarea de bunuri sigilate care nu pot fi returnate din motive de protecÈ›ie a sănătății sau din motive de igienă È™i care au fost desigilate, cum ar fi produsele electronice care au intrat in contact cu pielea/parul/cavitatea bucala/urechi.
- Categorii de produse care nu pot fi returnate
Produse excluse, fără drept de returnare
1. produse confecÈ›ionate după specificaÈ›iile prezentate de consumator sau personalizate în mod clar;
2. produse sigilate care nu pot fi returnate din motive de protecție a sănătății sau din motive de igiena și care au fost desigilate de consumator;
3. produse care sunt, după livrare, potrivit naturii acestora, inseparabil amestecate cu alte elemente.
Produsele comandate și ridicate din punctul de lucru, nu pot fi returnate conform O.U.G 34 din 2014 (ACESTE PRODUSE POT FI TESTATE LA MOMENTUL RECEPTIEI).
- Informații cu privire la dreptul de retragere in cazul persoanelor juridice (care nu au calitatea de consumator)
Dreptul de retragere nu se aplică în cazul persoanelor juridice.
- Alte informații
Expeditorul răspunde cu privire la corectitudinea datelor înscrise pe documentul de transport (AWB), cât È™i de ambalarea corectă È™i etichetarea coletelor.
Coletele trimise de către expeditor trebuie sa fie ambalate într-un mod care să protejeze produsul de factorii ce pot duce la deteriorarea acestuia pe toata durata transportului (se recomanda folosirea elementelor de siguranță, ex: poliester, carton, folie bule de aer, etc.). De asemenea, se recomandă ambalarea coletului astfel încât să corespundă greutății, formei È™i naturii conÈ›inutului, cât È™i modului È™i duratei transportului. Ambalajul trebuie sa protejeze conÈ›inutul astfel încât să nu poată fi deteriorat prin presiune sau manipulări succesive, putând fi, după caz, din cutii de carton, placaj, lemn, plastic umplut cu polistiren.
Returnările prin curierat rapid nu se vor face cu ramburs. Returnarea sumelor de bani achitate se vor realiza ulterior prin transfer bancar.
În vederea evitării refuzului coletelor deteriorate È™i pentru verificarea integrității produselor si accesoriilor, recomandam ca returul sa se facă cu posibilitatea verificării coletului la recepÈ›ie.
În situaÈ›ia în care coletul prezintă suspiciunea deteriorării si nu poate fi verificat în prezenÈ›a agentului de curierat (în lipsa opÈ›iunii de verificare colet) acesta va fi returnat, fiind încheiat un procesul - verbal de constatare în prezenÈ›a agentului de livrare.
Pentru a solicita eventualele despăgubiri de la firma de curierat puteÈ›i să verificaÈ›i integritatea produsului returnat în prezenta agentului de curierat È™i vă recomandam să solicitaÈ›i încheierea unui proces - verbal de constatare.
9. Garanții
Toate produsele comercializate pe site, cu excepÈ›ia celor resigilate, beneficiază de condiÈ›ii de garanÈ›ie conform legislaÈ›iei în vigoare È™i condiÈ›iilor comerciale ale producătorilor È™i distribuitorilor - toate produsele sunt noi (cu excepÈ›ia celor resigilate), în ambalaje originale. GaranÈ›ia produselor comercializate de către Reparatii Centrale S.R.L. este asigurată de către service-urile autorizate ale distribuitorilor sau producătorilor, prin predarea acestora direct către centrele de service autorizate specificate în certificatul de garanÈ›ie.
- Cadrul legislativ
Potrivit O.U.G. nr. 140/2021 privind anumite aspecte referitoare la contractele de vânzare de bunuri:
Articolul 9
Răspunderea vânzătorului
(1)Vânzătorul răspunde faţă de consumator pentru orice neconformitate care există în momentul livrării bunurilor ÅŸi care este constatată în termen de doi ani de la data respectivă.
(2)Fără a aduce atingere prevederilor art. 6 alin. (3), prevederile alin. (1) se aplică, de asemenea, bunurilor cu elemente digitale.
(3)În cazul bunurilor cu elemente digitale pentru care contractul de vânzare prevede furnizarea continuă de conÅ£inut digital sau de servicii digitale pentru o anumită perioadă, vânzătorul răspunde, de asemenea, pentru orice neconformitate a conÅ£inutului digital sau a serviciului digital care intervine sau este constatată în termen de doi ani de la momentul livrării bunurilor cu elemente digitale pentru produse cu durată medie de utilizare de până la cinci ani, respectiv în termen de cinci ani de la data respectivă pentru produse cu durată medie de utilizare de peste cinci ani.
(4)În cazul în care contractul prevede furnizarea continuă pentru o perioadă de peste cinci ani, vânzătorul răspunde pentru orice neconformitate a conÅ£inutului digital sau a serviciului digital care intervine sau este constatată pe parcursul perioadei în care conÅ£inutul digital sau serviciul digital trebuie să fie furnizat conform contractului de vânzare.
(5)În cazul produselor de ocazie, consumatorul ÅŸi vânzătorul pot conveni asupra unor condiÅ£ii contractuale sau acorduri având o perioadă de răspundere contractuală sau un termen de prescripÅ£ie mai scurtă decât cele prevăzute la alin. (1)-(4), cu condiÅ£ia ca astfel de perioade ori termene mai scurte să aibă o durată de minimum un an de la data livrării bunului.
Articolul 11
Măsurile corective în caz de neconformitate
(1)În caz de neconformitate, consumatorul are dreptul de a beneficia de aducerea în conformitate a bunurilor, de a beneficia de o reducere proporÅ£ională a preÅ£ului sau de a obÅ£ine încetarea contractului în condiÅ£iile prevăzute la prezentul articol.
(2)Pentru ca bunurile să fie aduse în conformitate, consumatorul poate opta între reparaÅ£ie ÅŸi înlocuire, cu excepÅ£ia cazului în care măsura corectivă aleasă ar fi imposibilă sau, în comparaÅ£ie cu cealaltă măsură corectivă disponibilă, ar impune vânzătorului costuri care ar fi disproporÅ£ionate, luând în considerare toate circumstanÅ£ele, inclusiv următoarele:
a)valoarea bunurilor în cazul în care nu ar fi existat neconformitatea;
b)gravitatea neconformităţii; sau
c)dacă măsura corectivă alternativă ar putea fi executată fără vreun inconvenient semnificativ pentru consumator.
(3)Vânzătorul poate refuza să aducă în conformitate bunurile dacă reparaÅ£ia sau înlocuirea este imposibilă sau i-ar impune costuri care ar fi disproporÅ£ionate, luând în considerare toate circumstanÅ£ele, inclusiv cele prevăzute la alin. (2) lit. a) ÅŸi b).
(4)Consumatorul are dreptul fie să obÅ£ină o reducere proporÅ£ională a preÅ£ului în conformitate cu art. 13, fie să obÅ£ină încetarea contractului de vânzare în conformitate cu art. 14, în oricare dintre următoarele cazuri:
a)vânzătorul nu a finalizat reparaÅ£ia sau înlocuirea sau, după caz, nu a finalizat reparaÅ£ia sau înlocuirea potrivit prevederilor art. 12 alin. (2)-(4) sau vânzătorul a refuzat să aducă în conformitate bunurile potrivit prevederilor alin. (3);
b)se constată o neconformitate, în pofida eforturilor vânzătorului de a o remedia;
c)neconformitatea este de o asemenea gravitate încât justifică o reducere de preÅ£ sau dreptul la încetarea imediată a contractului de vânzare;
d)vânzătorul a declarat că nu va aduce bunurile în conformitate într-un termen rezonabil sau fără inconveniente semnificative pentru consumator ori acest lucru reiese clar din circumstanÅ£ele cazului.
(5)Consumatorul nu are dreptul de a obÅ£ine încetarea contractului dacă neconformitatea este minoră. Sarcina probei cu privire la caracterul minor al neconformităţii îi revine vânzătorului.
(6)Consumatorul are dreptul de a suspenda plata unei părÅ£i restante din preÅ£ul bunurilor sau a unei părÅ£i a acesteia până în momentul în care vânzătorul îÅŸi va fi îndeplinit obligaÅ£iile care îi revin în temeiul prezentei ordonanÅ£e de urgenţă.
(7)Consumatorii pot să opteze pentru o anumită măsură corectivă în cazul în care neconformitatea bunurilor este constatată la scurt timp după livrare, fără a depăşi 30 de zile calendaristice.
(8)După expirarea termenului prevăzut la art. 9 alin. (1), consumatorii pot pretinde remedierea sau înlocuirea bunurilor care nu pot fi folosite în scopul pentru care au fost realizate ca urmare a unor vicii ascunse apărute în cadrul duratei medii de utilizare, în condiÅ£iile legii.
Articolul 12
Repararea sau înlocuirea bunurilor
(1)ReparaÅ£iile sau înlocuirile se efectuează cu respectarea următoarelor condiÅ£ii:
a)fără costuri;
b)într-un termen rezonabil care nu poate depăşi 15 zile calendaristice din momentul în care vânzătorul a fost informat de către consumator cu privire la neconformitate ÅŸi care este stabilit de comun acord, în scris, între vânzător ÅŸi consumator, luându-se în considerare natura ÅŸi complexitatea bunurilor, natura ÅŸi gravitatea neconformităţii ÅŸi efortul necesar pentru finalizarea reparaÅ£iei sau înlocuirii;
c)fără vreun inconvenient semnificativ pentru consumator, Å£inând seama de natura bunurilor ÅŸi de scopul pentru care consumatorul a solicitat bunurile în cauză.
(2)În cazul în care neconformitatea urmează să fie remediată prin repararea sau înlocuirea bunurilor, consumatorul pune bunurile la dispoziÅ£ia vânzătorului.
(3)Vânzătorul preia bunurile înlocuite pe propria cheltuială.
(4)În cazul în care o reparaÅ£ie necesită demontarea bunurilor care au fost instalate într-un mod compatibil cu natura ÅŸi cu destinaÅ£ia lor, înainte ca neconformitatea să fie constatată, sau în cazul în care bunurile respective urmează să fie înlocuite, obligaÅ£ia de a repara sau înlocui bunurile include demontarea bunurilor neconforme ÅŸi instalarea bunurilor de înlocuire sau a bunurilor reparate sau suportarea costurilor aferente demontării ÅŸi instalării.
(5)Consumatorul nu este obligat să plătească pentru utilizarea normală a bunurilor înlocuite în perioada care a precedat înlocuirea acestora.
(6)În cazul în care neconformitatea este remediată prin reparaÅ£ie, termenele prevăzute la art. 9 se prelungesc cu timpul de nefuncÅ£ionare a bunului, din momentul la care a fost adusă la cunoÅŸtinÅ£a vânzătorului lipsa de conformitate până la predarea efectivă a bunului în stare de utilizare normală către consumator.
(7)În cazul în care neconformitatea este remediată prin înlocuire, pentru bunurile care înlocuiesc bunurile neconforme, termenele prevăzute la art. 9 încep să curgă de la data înlocuirii.
Situațiile de mai jos vor duce la pierderea (anularea) garanției:
- defecÈ›iuni cauzate de transportul, manipularea, depozitarea, instalarea È™i utilizarea echipamentelor în condiÈ›ii necorespunzătoare;
- deteriorările termice, mecanice, plastice ale produselor, datorate incendiilor, accidentelor sau neglijenÈ›ei în utilizare, prezenÈ›a urmelor de contact cu lichid sau alte substanÈ›e, urme de oxidare datorate folosirii în locuri cu abur sau umiditate excesiva, praf în exces, urme de arsuri, crăpături, spărturi, componente calculator/server si orice alt tip de produs care au in componență piese electronice îndoite, deteriorate, rupte sau cu trasee electronice întrerupte; pini placa de baza, procesor, unități de stocare, mufe de date/audio/video îndoiÈ›i, rupÈ›i, arÈ™i;
- intervenÈ›ii asupra produselor executate de către persoane neautorizate de vânzător, furnizor, importator sau producător;
- lipsa sau deteriorarea sigiliilor sau înscrisurilor producătorului sau vânzătorului de pe produse; lipsa sau deteriorarea seriilor de fabricaÈ›ie; desigilarea echipamentelor sau componentelor sigilate de vânzător, furnizor, importator sau producător; pierderea certificatului de garanÈ›ie sau a actului de achiziÈ›ie;
- produsul nu a fost folosit in conformitate cu instrucÈ›iunile descrise în manualul de utilizare sau pentru scopul pentru care a fost creat; produsul nu a fost folosit cu accesorii sau consumabile originale;
- modificarea sau completarea datelor din certificatul de garanÈ›ie; orice modificare făcută trebuie însoÈ›ită de către semnătură È™i È™tampilă.
- Procedura de remediere a produselor
În cazul în care un produs aflat în termenul de garanÈ›ie se defectează iar termenii prezentaÈ›i mai sus nu au fost încălcaÈ›i, procedura este următoarea:
Se ia legătura (telefonic, prin formularele site-urilor, alte metode) cu service-ul aflat pe certificatul de garanÈ›ie al producătorului (exemplu: Ariston, Motan, Ferroli È™i alÈ›ii) sau folosind procedura de căutare a service-urilor de mai sus. Durata de remediere a produselor poate varia, în funcÈ›ie de natura defectului È™i disponibilitatea pieselor.
NUMAI în cazul in care vi SE COMUNICÄ‚ (e-mail, telefonic) faptul că produsul trebuie să ajungă la sediul Reparatii Centrale S.R.L., se va lua legătura cu reprezentanÈ›ii societății folosind datele de contact afiÈ™ate pe site.
10. POLITICA PRIVIND UTILIZAREA COOKIES
Când vizitaÈ›i site-ul www.piesecentrale.ro, colectăm automat anumite informaÈ›ii despre dispozitivul dvs., inclusiv informaÈ›ii despre browserul dvs. web, adresa IP, fusul orar È™i unele cookie-uri instalate pe dispozitiv. În plus, pe măsură ce răsfoiÈ›i pagini din site, colectăm informaÈ›ii despre paginile web individuale sau produsele pe care le vizualizaÈ›i, ce site-uri web sau termeni de căutare v-au referit la site È™i informaÈ›ii despre cum interacÈ›ionaÈ›i cu site-ul. Ne referim la aceste informaÈ›ii colectate automat ca InformaÈ›ii despre dispozitiv.
Ø Colectăm informaÈ›iile despre dispozitiv folosind următoarele tehnologii:
- Cookie-urile sunt fișiere de date care sunt plasate pe dispozitiv sau pe computer și conțin adesea un identificator unic anonim. Pentru mai multe informații despre cookie-uri și despre modul de dezactivare a cookie-urilor, vizitați http://www.allaboutcookies.org.
- acÈ›iuni de urmărire a "fiÈ™ierelor de jurnal" care apar pe site È™i colectarea datelor, inclusiv adresa IP, tipul browserului, furnizorul de servicii Internet, paginile de trimitere / ieÈ™ire È™i înregistrările de dată / oră.
- etichetele È™i pixelii sunt fiÈ™iere electronice utilizate pentru a înregistra informaÈ›ii despre modul în care navigaÈ›i pe site.
Site-ul nostru poate conÈ›ine referinÈ›e (links) către pagini de internet sau aplicaÈ›ii terÈ›e, inclusiv cele ale partenerilor noÈ™tri. ReÈ›ineÈ›i că aceste pagini de internet terÈ›e pot utiliza È™i cookies. Nu controlăm aceste pagini de internet terÈ›e È™i nu suntem responsabili pentru cookies pe care le stabilesc sau le accesează. Dacă faceÈ›i clic pe una din aceste referinÈ›e sau aplicaÈ›ii, reÈ›ineÈ›i că fiecare dintre ele va avea politica proprie a cookies. Prin urmare, citiÈ›i politica de cookies a altor pagini de internet sau aplicaÈ›ii înainte de a le utiliza.
TerÈ›ii, cum ar fi reÈ›elele de publicitate È™i furnizorii de servicii externe pot utiliza cookies, balize web, kituri de dezvoltare software (SDK) sau tehnologii similare pentru a colecta informaÈ›ii despre vizita dvs. pe site-ul nostru. InformaÈ›iile sunt folosite pentru a vă oferi publicitate mai relevantă pe site-ul nostru sau în altă parte pe Internet. Nu avem control asupra utilizării acestor cookies terÈ›e, care sunt guvernate de politicile de confidenÈ›ialitate/cookies ale acelor terÈ›i.
Site-ul nostru foloseÈ™te È™i plug-in de la terÈ›i sub formă de buton de distribuire pentru Facebook, Twitter È™i Whatsapp. Cu ajutorul acestui buton de partajare puteÈ›i distribui anunÈ›urile noastre pe platforma terÈ›ilor, cu condiÈ›ia să fiÈ›i conectat(ă) la aceÈ™ti terÈ›i. AceÈ™ti terÈ›i ar putea lega interacÈ›iunea dintre site-ul nostru cu contul dvs. Prin urmare, citiÈ›i politicile de confidenÈ›ialitate ale acestor terÈ›i înainte de a da clic pe butonul de distribuire.
Ø De ce folosim cookies?
Cookies realizează diverse funcÈ›ii, inclusiv facilitarea navigării È™i stocarea preferinÈ›elor dvs. pentru a vă arăta conÈ›inutul relevant È™i pentru a vă îmbunătăți experienÈ›a generală de utilizator.
Utilizăm cookies pentru a:
- vă gestiona preferinÈ›ele È™i a îmbunătăți anumite funcÈ›ii ale Platformei noastre. Aceasta poate include colectarea de informaÈ›ii despre data È™i ora vizitei, istoricul de navigare È™i preferinÈ›a dvs. de limbă;
- susține măsurile de securitate și a detecta orice activități frauduloase;
- analiza modul în care site-ul nostru este accesat sau utilizat È™i performanÈ›a acestuia. Utilizăm aceste informaÈ›ii pentru a menÈ›ine, opera È™i îmbunătăți în mod continuu serviciile noastre;
- difuza reclamele relevante pentru dvs., cookies ne ajută să reglementăm reclamele pe care le vedeți și să le măsurăm eficiența.
Ø Ce puteÈ›i face pentru a È™terge, dezactiva sau bloca cookies?
Browserul dvs. va furniza, de obicei, informaÈ›ii despre cum să refuzaÈ›i, să È™tergeÈ›i sau să blocaÈ›i cookies. Următoarele referinÈ›e vă vor duce la acele informaÈ›ii despre unele browsere utilizate în mod obiÈ™nuit:
- Google Chrome;
- Internet Explorer;
- Mozilla Firefox;
- Safari;
- Opera.
Puteți să renunțați la cookies de la terți din Google Analytics prin intermediul ads settings.
Rețineți: dacă alegeți să blocați cookies pe care le-am setat pe Platforma noastră, este posibil să nu puteți accesa toate sau o parte din serviciile noastre, de exemplu, este posibil să nu puteți salva setări personalizate, cum ar fi informații de autentificare.
11. POLITICA DE CONFIDENÈšIALITATE
În plus, atunci când efectuaÈ›i o achiziÈ›ie sau încercaÈ›i să faceÈ›i o achiziÈ›ie prin intermediul site-ului, colectăm anumite informaÈ›ii de la dvs., inclusiv numele dvs., adresa de facturare, adresa de livrare, adresa de e-mail È™i numărul de telefon. Facem referire la aceste informaÈ›ii ca InformaÈ›ii despre comandă/cu caracter personal.
- CE FEL DE INFORMAȚII COLECTĂM?
PuteÈ›i utiliza site-ul fără a dezvălui datele cu caracter personal. Cu toate acestea, în cazul în care doriÈ›i să faceÈ›i o achiziÈ›ie sau încercaÈ›i să faceÈ›i o achiziÈ›ie, vi se va solicita să furnizaÈ›i anumite date.
Datele solicitate pot include: numele complet, date din cartea de identitate, numărul de telefon, adresa de e-mail, adresa de domiciliu si/sau adresa de livrare şi informații privind cardul de debit sau de credit.
Este posibil să colectăm date prin module cookie sau alte tehnologii similare, precum adresa IP, navigatorul de internet, anunțurile pe care ai dat click, locația, paginile web pe care le accesezi pe site-ul nostru.
· CUM UTILIZAM INFORMAÈšIILE PERSONALE ?
Utilizăm informaÈ›iile despre comenzi pe care le colectăm, în general, pentru a îndeplini comenzile plasate prin intermediul site-ului (inclusiv procesarea informaÈ›iilor dvs. de plată, organizarea transportului È™i furnizarea de facturi È™i / sau confirmări de comenzi). În plus, folosim aceste InformaÈ›ii de comandă în scopuri determinate È™i legitime care includ, dar nu se limitează la următoarele:
Ø pentru a vă răspunde la întrebări È™i solicitări;
Ø în scop de marketing, însă doar în situaÈ›ia în care avem consimțământul dvs. prealabil;
Ø pentru a oferi È™i îmbunătăți serviciile È™i produsele pe care le oferim;
Ø pentru a diagnostica sau a remedia probleme tehnice;
Ø pentru a vă oferi reclama È™i conÈ›inut personalizat;
Ø pentru a ne apăra împotriva atacurilor cibernetice;
Ø pentru crearea È™i/sau mentenanÈ›a conturilor;
Ø pentru a ne conforma legislaÈ›iei.
În conformitate cu preferinÈ›ele pe care le-aÈ›i împărtășit cu noi, vă vom oferi informaÈ›ii sau publicitate referitoare la produsele sau serviciile noastre.
ÎMPARTASIREA INFORMAÈšIILOR PERSONALE & RETENÈšIA DATELOR
Când plasaÈ›i o comandă prin intermediul site-ului, vom păstra informaÈ›iile dvs. de comandă, considerate Necesare, pentru înregistrările noastre, cu excepÈ›ia cazului în care È™i până când ne cereÈ›i să È™tergem aceste informaÈ›ii.
Împărtășim informaÈ›iile personale considerate Necesare cu terÈ›e părÈ›i pentru a ne ajuta să procesam si sa livram comenzile dvs., aÈ™a cum este descris mai sus.
Lista procesatorilor de date cu caracter personal considerați necesari de operatorul magazinului online piesecentrale.ro pentru livrarea comenzilor primite de la dvs. Online:
De asemenea, folosim Google Analytics pentru a ne ajuta să înÈ›elegem cum clienÈ›ii noÈ™tri utilizează Site-ul - puteÈ›i citi mai multe despre modul în care Google utilizează informaÈ›iile dvs. personale aici: https://www.google.com/intl/ro/policies/privacy/. De asemenea, puteÈ›i renunÈ›a la Google Analytics prin trimiterea unui email la comenzi@reparatiicentrale.ro
În cele din urmă, putem să vă împărtășim È™i informaÈ›iile dvs. personale pentru a respecta legile È™i reglementările aplicabile, pentru a răspunde la o citaÈ›ie, mandat de căutare sau altă solicitare legală pentru informaÈ›iile pe care le primim sau pentru a ne proteja în alt mod drepturile. Putem, de asemenea, să divulgăm informaÈ›iile, dacă considerăm, cu bună-credință, că este necesar pentru a preveni sau împiedica săvârÅŸirea unor fraude sau limitarea consecinÈ›elor acestora, pentru a ne proteja societatea È™i angajaÈ›ii sau pentru a respecta Termenii È™i CondiÈ›iile de utilizare.
ReÈ›ineÈ›i că nu modificăm practicile de colectare a datelor È™i de utilizare a site-ului atunci când vedem semnalul Nu urmăriÈ›i (DO NOT TRACK) din browserul dvs. In acest caz, se vor folosi doar informaÈ›iile Necesare pentru plasarea si procesarea unei comenzi, dar nu informaÈ›iile Statistice, FuncÈ›ionale sau de Marketing (profilare).
· PE CE PERIOADÄ‚ STOCÄ‚M DATELE?
InformaÈ›iile personale colectate È™i utilizate vor fi stocate pentru o perioadă de 5 ani de la încetarea relaÈ›iilor contractuale sau orice altă perioadă mai lungă impusă de lege, regulamente sau norme aplicabile privind obligaÈ›ii de păstrare a documentelor contabile sau solicitări ale autorităților publice.
Imediat după încheierea perioadei aplicabile de stocare, informaÈ›iile personale vor fi:
- șterse sau distruse
sau
- anonimizate
InformaÈ›iile personale colectate È™i utilizate pentru crearea contului dumneavoastră vor fi È™terse imediat, in cazul în care închideÈ›i contul.
· CE MÄ‚SURI DE SECURITATE AM LUAT?
Ca parte a administrării site-ului, am luat măsuri tehnice È™i organizatorice pentru a asigura un nivel de securitate corespunzător riscurilor pe care le comportă prelucrarea datelor, în special prin utilizarea necorespunzătoare, distrugerea accidentală, accesarea ilegală sau neautorizată, pierderea, alterarea, divulgarea, manipularea intenÈ›ionată sau accidentală, accesul terÈ›ilor, È™tergerea È™i modificarea. În acest scop, am dezvoltat È™i implementat politici de securitate a datelor È™i alte practici de confidenÈ›ialitate. În plus, procedurile noastre de securitate sunt revizuite în permanență pe baza noilor evoluÈ›ii tehnologice.
VeÈ›i fi notificat cu privire la o încălcare a securității datelor, într-o perioadă rezonabilă de timp după descoperirea unei astfel de încălcări, cu excepÈ›ia cazului în care un organism public abilitat stabileÈ™te că notificarea ar împiedica o cercetare penală sau ar aduce prejudicii securității naÈ›ionale. În acest caz, notificarea va fi amânată, conform instrucÈ›iunilor unui astfel de organism. Vom răspunde cu promptitudine la întrebările dvs. referitoare la o astfel de încălcare a securității datelor.
· CARE SUNT DREPTURILE DVS.?
Drepturile dvs. sunt următoarele:
Ø Dreptul de retragere a consimțământului;
Ø Dreptul de a fi informat cu privire la prelucrarea datelor tale;
Ø Dreptul de acces asupra datelor;
Ø Dreptul de a rectifica datele inexacte sau incomplete;
Ø Dreptul de È™tergere („dreptul de a fi uitat”);
Ø Dreptul la restricÈ›ionarea prelucrării;
Ø Dreptul de a vă transmite datele pe care le avem despre dvs;.
Ø Dreptul de a vă opune prelucrării datelor;
Ø Dreptul de a nu face obiectul unei decizii bazate exclusiv pe prelucrarea automată, inclusiv crearea de profiluri;
Ø Dreptul de formula o plângere în faÈ›a Autorității NaÈ›ionale de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal;
Ø Dreptul de a vă adresa justiÈ›iei.
Dacă v-aÈ›i dat consimțământul pentru marketing direct, îl puteÈ›i retrage în orice moment prin urmarea instrucÈ›iunilor de dezabonare din fiecare e-mail/sms sau alt mesaj electronic.
Dacă doriți să vă exercitați drepturile, o poți face prin transmiterea unei cereri scrise, semnate și datate la adresa de e-mail comenzi@reparatiicentrale.ro
Drepturile enumerate mai sus nu sunt absolute. Există excepÈ›ii, de aceea fiecare cerere primite va fi analizată astfel încât să decidem dacă este întemeiată sau nu. În măsura în care cererea este întemeiată, vă vom facilita exercitarea drepturilor. Dacă cererea este neîntemeiată, o vom respinge, însă vă vom informa asupra motivelor refuzului È™i asupra drepturilor de a depune o plângere la Autoritatea NaÈ›ională de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal È™i de a vă adresa justiÈ›iei.
Vom încerca să răspundem solicitării în termen de 30 de zile. Cu toate acestea, termenul poate fi prelungit în funcÈ›ie de diferite aspect, precum complexitatea cererii, numărul mare de cereri primite sau imposibilitatea de a te identifica într-un termen util.
Dacă, deși depunem toate eforturile, nu reușim să vă identificăm, iar dvs. nu ne furnizați informații suplimentare pentru a reuși să vă identificăm, nu suntem obligați să dăm curs solicitării.
Putem actualiza din când în când această politică de confidenÈ›ialitate pentru a reflecta, de exemplu, modificările aduse practicilor noastre sau din alte motive operaÈ›ionale, legale sau de reglementare.
12. Forța majoră
Nici una dintre părÈ›i nu va fi răspunzătoare pentru neexecutarea obligaÈ›iilor sale contractuale, dacă o astfel de neexecutare este datorată unui eveniment de forță majoră. ForÈ›a majoră este evenimentul imprevizibil, în afara controlului părÈ›ilor È™i care nu poate fi evitat.
13. Soluționarea litigiilor
În caz de litigiu, se va încerca mai întâi rezolvarea pe cale amiabilă, în termen de 30 de zile de la înregistrarea reclamaÈ›iei. In cazul in care nu se poate ajunge la o înÈ›elegere în termenul precizat anterior, litigiile dintre parÈ›i se vor supune rezolvării instanÈ›elor judecătoreÈ™ti competente din România.
14. Date de contact
Pentru mai multe informaÈ›ii despre termeni È™i condiÈ›ii, practicile noastre de confidenÈ›ialitate, dacă aveÈ›i întrebări sau dacă doriÈ›i să faceÈ›i o plângere, vă rugăm să ne contactaÈ›i prin e-mail la adresa comenzi@reparatiicentrale.ro sau prin poÈ™tă folosind detaliile de mai jos:
REPARATII CENTRALE S.R.L.
Str. Rezervelor nr. 19, ap. 1, Chiajna, jud. Ilfov
RON 3.00 - 5959.00

